.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رويانيان:خانه ام را فروختم تا پول بازيکنان را بدهم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس فاش کرد قبل از دربي 78 به خاطر اعتصاب بازيکنانش خانه اش را فروخته تا پول بازيکنان را بدهد.
 
محمد رويانيان که بعد از استعفايش از مدير عاملي باشگاه پرسپوليس سکوت کرده بود در خصوص رفتنش از اين باشگاه اظهار داشت:گناه من 2 سال مديريت پرسپوليس بود.البته خوشبختانه مردم ميزان رضايت خود را اعلام کردند اما سالي که به پرسپوليس آمدم مديريت قبلي را زير سوال نبردم.

به گزارش فارس، وي افزود: هنگامي که به پرسپوليس آمدم 9 نفر همزمان استعفا دادند ولي من کم نياوردم. هيچ مدير عاملي در اين بيست و دو سال گزارش مالي ارائه نکرد ولي من اين کار را در رسانه ملي انجام دادم.

مدير عامل سابق باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که منابع درآمدي وي براي تامين هزينه هاي باشگاه پرسپوليس چه بود گفت:متاسفانه فوتبال ما يا با نتيجه شناخته مي شود يا با پول. اما بدانيد باشگاه هايي که مي خواهند صدرنشين باشند بين 20 تا 25 ميليارد تومان هزينه دارند. عده اي مي گويند الان چرا اين همه هزينه مي شود اما چرا نمي گويند قيمت دلار بالا رفته است؟

رويانيان افزود: بازيکنان امروزه پولکي شده اند ولي آيا کسي گفته که ما آکادمي باشگاه پرسپوليس، دانشگاه پرسپوليس، و قرارداد با شرکت ترافيک برزيل را با رقمهاي خيلي خوب راه اندازي کرديم؟ چرا به مسئله کذب پورشه و بنز بها مي دهيد؟

وي ادامه داد:سال اولي که آمدم نوشتند که ما بنز و پورشه داديم ولي هنوز هم مي گويم اين کار را نکردم.اين ماشين هايي را هم که مي بينيد در اين چند روز سر و صدا کرده بين 100 تا 150 ميليون تومان قيمت دارد. مردم بدانند که من در 20 آذر ماه برکنار شدم اما مجبور شدم که ادامه دهم. اين اتفاق هم از بدشانسي من بود. مردم بدانند که من به خاطر اعتصاب بازيکنان قبل از دربي خانه ام را 2 ميليارد فروختم تا پول بازيکنان را بدهم. همه دستگاه هاي نظارتي هم بيايند و زندگي من را بررسي کنند. در حالي که من يک حقوق بگير هستم اين کار را براي پرسپوليس انجام دادم.

مدير عامل سابق باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين انتقاد که خيلي مصاحبه مي کرد گفت: در اين چند روز که من نيستم همه از تدارکات بگير تا خيلي ها صحبت کردند. اين هم نوعي مديريت بود که حوزه خودم را کنترل مي کردم و خودم حرف مي زدم تا همه چيز رسمي باشد. حالا هم وجدانم راضي است و به زودي گزارش خوبي از کارهاي ماندگارم را به رسانه ها مي دهم.

وي در خصوص اينکه شايعه شده بود به علي کريمي سوزوکي داده بود گفت: اولا که کريمي الان ديگر بازيکن پرسپوليس نيست و در تراکتورسازي بازي مي کند، ولي ما باشگاه داريم که ظرف و ظروف به بازيکن مي دهد، ميل گرد و آهن مي دهد،خانه در شمال و جنوب کشور مي دهد ولي آنوقت به من که اين امکان را دارم که ماشين وارد کنم و آن را تبديل به پول کنم انتقاد مي شود.کجاي اين کار غلط است؟همين ماشين هايي را هم که مشکل دارد را بدون مشکل به بازيکنان تحويل مي دهم در حالي که الان ديگر نبايد اين کار را انجام بدهم.

رويانيان در ادامه صحبت هاي خود گفت:آن دولت تمام تلاش خود را کرد که من را عزل کند،اين دولت هم که سه وزيرش راي نياورد و وزير چهارمش هم حتي نمي خواست ريخت من را ببيند! من از شما مي پرسم کدام کار اقتصادي اينچنين به سرعت جواب مي دهد؟من با صدا و سيما 15 ماه مذاکره کردم و حتي بر سر پروژه 250 ميلياردي توسعه شبکه هواداري سراسري کشور کلي زحمت کشيدم. شبي که به گسترش فولاد باختيم من با آژانس به صدا و سيما رفتم و جلسه نهايي را برگزار کردم. يکي از مسئولان صدا و سيما گفت شما که از پرسپوليس رفتي اين پروژه را دنبال مي کني که گفتم هم من و هم علي پروين و هيئت مديره اين کار را پيگيري خواهيم کرد. اين هم يکي از کارهاي ماندگار من در پرسپوليس بود در حالي که بايد از اسفند 91 استارت مي خورد.

رويانيان در پايان صحبت هاي خود گفت:من زماني که براي پرداخت پول خلعتبري به عجمان رفتم به همراه يکي از نمايندگان نظام راهي دبي شدم و قراردادي بستم که سالانه 2 ميليون دلار به پرسپوليس مي رسيد اما به يکباره برنامه از داخل کشور همه چيز را خراب کردند.من 40 روز در پرسپوليس کار کردم در حالي که برکنار شده بودم و به همين خاطر صراحتا گفتم که کسي جرات برکناري من را ندارد چون جرات نداشتند بگويند من عزل شدم.آخر هم خودم رفتم چون همه چيز را به رويم بستند. حالا هم ديگر به فوتبال بر نمي گردم، دو سال و نيم هم کار کردم ولي حالا ديگر ولم کنيد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 بهمن 1392
اون خونه میلیاردی رو که بنده خدایی با300تا به اش داد سردارعزیز قبح وزشتی کارها توفوتبال عادی شد
نا شناس 11 بهمن 1392
چه خونه ای بود که با اون چند میلیلرد پول بازیکن هارو دادی .
خونه ستاد سوخت بود
یا هدیه ب . ز
نا شناس 11 بهمن 1392
چه خونه ای بود که با اون چند میلیلرد پول بازیکن هارو دادی .
خونه ستاد سوخت بود
یا هدیه ب . ز
نا شناس 11 بهمن 1392
خط اول نوشته قبل از دربی 78 منظورتان چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.